czwartek, 27 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Czołem.
Nie będzie to notka poświęcona czwartemu rozdziałowi, ale nominacji "Liebster Blog Award". Oczywiście, dziękuję bardzo za tą oto nagrodę. To mnie podtrzymało na duchu - bo myślę, że ta nagroda spowoduje, że wzrośnie liczba wejść na bloga.


Jeżeli nie wiecie o co w tym chodzi zapraszam do przeczytania:
„Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Dostałam te pytania, i oto odpowiedzi na nie:

1. Co sądzisz o Polskiej kuchni.?
Myślę, że jest wiele wspaniałych dań w polskiej kuchni, choć są skomplikowane, istnieją ludzie, oraz restauracje, które je gotują.
2. Co szalonego zrobiłeś/aś w ostatnie wakacje.?
Cóż, myślę że, obrzucanie się szczątkami zmarłych meduz, a później skarżenie się, że piecze cię tyłek - jest przynajmniej po części szalone. ;)
3. Z kim najczęściej jadasz obiad.?
Z rodzicami i bratem.
4. Twoje ulubione danie.?
Uwielbiam spaghetti.
5. Twoja ulubiona przyprawa to.?
Curry.
6. Kuchnia europejska czy zagraniczna.?
Wschodnia. 
7.  Najchętniej gotujesz.?
Muszę się przyznać - nienawidzę/nie umiem gotować. 
8. Ulubiony owoc.?
Maliny.
9. Ulubiony Blog.?
anubis360.blogspot.com  (The Sims 3)
10. Co skłoniło cię do blogowania.?
Przeczucie, że mam wenę. 
11. Kto cie inspiruje w życiu.?
Myślę, że mama.

Nie długo podam nominowane przeze mnie blogi. ;)
Zachęcam do czytania. 
Kinga. :)

1 komentarz:

  1. Fajna ''książka'', bo nie wiem jak to nazwać. A może wydaj ją ? Zapraszam na mój blog o świnkach morskich (jak cb to interesuje to zapraszam) mojprosiaczektolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń