sobota, 18 maja 2013

Witam!

Cześć. Jestem Autorką tego bloga, który posłuży mi za notatnik w którym będę pisała moją książkę pt. "Zombie i dziewczyna". Postaram się dodać jutro post, w którym będzie pierwszy rozdział, mający dwie części. Może troszkę o mnie... No więc tak, mam na imię Kinga,  lubię ostre brzmienia i kocham zapach książek - i tych starych, jak i nowych. Staram się spoglądać na świat optymistycznie, lecz nie zawsze mi to wychodzi. Piszę książkę, bo myślę że mam wenę, a chciałabym żeby ktoś ocenił jej wynik. Nie prowadzę bloga po raz pierwszy, choć bloga-książkę tak!. Jak już napisałam, postaram się dodać jutro nowy post tym razem już z treścią pierwszego rozdziału - część 1/2.
                                                                                       Dziękuję za wejście, Pa. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz